Sunday, October 9, 2011

თემა  მთელი რიცხვების შეკრება
მიზნებიისწავლოს და შეასრულოს მთელი რიცხვების შეკრება;
მთელი  რიცხვების შეკრების გამოყენება პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნის დროს.
შედეგები, ესგ-სთნ შესაბამისობა
მათ.VII.2. ახდენს მთელ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების დემონსტრირებას მოდელზე;  იყენებს რიცხვის ჩაწერის ეკვივალენტურ ფორმებს, მოქმედებათა შესრულების თანმიმდევრობას, მათ თვისებებსა და დაჯგუფებას გამოთვლების გასამარტივებლად;     ირჩევს და იყენებს რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების  შესრულების ხერხს (ზეპირი, ტექნოლოგიების გამოყენებით, წერითი ალგორითმები);
აქტივობები 1. ისტორიის მოყოლა -როგორ წარმოედგინათ ინდოელებს VII საუკუნეში მთელი რიცხვების შეკრება.
 2. მაგალითების განხილვა რიცხვით წრფეზე - მოსწავლეებს (კონკრეტულ მაგალითებზე, დაფასთან) მთელი რიცხვების შეკრებას ვასრულებინებთ რიცხვით წრფეზე გადაადგილების მიხედვით. დადებითი რიცხვი, როგორც გადაადგილება მარჯვჯვნივ; უარყოფითი რიცხვი - მარცხნივ. კლასთან ერთად ვაზოგადებთ შედეგებს.
 3. დადებითი და უარყოფითი რიცხვების დაჯგუფება - დაფასთან მოსწავლეს ვაკეთებინებთ დავალება #18.  კლასთან ერთად ვმსჯელობთ ამოხსნის როგორი ალგორითმია უფრო მარტივი და სწრაფი.
4. ინდივიდუალური დავალება - მოსწავლეები დამოუკიდებლად ასრულებენ #15, 16, 18 - დან მაგალითებს
6. შეჯამება -
7. დავალება
შეფასებაშეფასდება: ინდივიდუალურად მიცემული სამუშოს მიხედვით;  მოსწავლის არგუმენტირებული მსჯელობა ამოხსნის ალგორითმის შესახებ; კლასთან ერთად მუშაობის დროს კითხვა-პასუხით, მთელი რიცხვების თვისებების ცოდნისა და მისი გეომეტრიული ინტერპრეტაციის უნარით.
მიმდინარე განმავითარებელი კომენტარებითა და განმსაზღვრელი ქულებით.
რესურსებიწიგნი, რვეული, დაფა, ფერადი ცარცები.

No comments:

Post a Comment